| Vegetarijanci znatno rjeđe obolijevaju od raka |
|
|
|
Iako su brojne studije i ranije preporučivale najmanje pet obroka voća i povrća dnevno, do danas nije provedena opsežnija studija djelovanja vegetarijanske prehrane. U posljednjem istraživanju, predstavljenom u časopisu American Journal of Clinical Nutrition, pratili su se muškarci i žene u dobi od 20 do 89 godina u Velikoj Britaniji. Sudionici su podijeljeni u tri skupine – mesojede, ribojede te vegetarijance i vegane.
Među svim ispitanicima zabilježena je manja stopa obolijevanja od
prosjeka – vjerojatno jer se radilo o skupini koja je bila zdravija od
prosjeka. Međutim, i u takvoj natprosječno zdravoj skupini utvrđen je
značajno manji broj oboljenja među vegetarijancima i ribojedima. Jutarnji.hr |
| « Prethodna | Sljedeća » |
|---|










Vegetarijanska prehrana je zdravija i štiti od gotovo svih oblika raka, pokazalo je novo britansko istraživanje. Studija,
provedena od 1990-ih do danas na velikom uzorku od 52.700 muškaraca i
žena, pokazala je da vegetarijanci od raka obolijevaju znatno rjeđe
nego ljudi koji jedu mesu. Međutim, znanstvenike je iznenadila
činjenica da je broj oboljenja od raka debelog crijeva, koji se
povezuje s jedenjem crvenog mesa, kod vegetarijanaca bio povećan.




